Ubytovací řád
Ze smlouvy o ubytování vznikne hostu právo na přechodné ubytování, na dohodnutou dobu v rodinném penzionu Eliščin Dvůr, Hajnice 249, Hajnice – Kyje.
- Host při nástupu k ubytování předloží osobní doklady k zapsání do knihy ubytovaných a zaplatí dohodnutou finanční částku za pobyt v penzionu (zda nebylo provedeno jiným způsobem).
- Host má právo používat prostory, které mu byly vyhrazeny k ubytování, užívat společné prostory penzionu a využívat služeb souvisejících s ubytováním.
- Ubytovatel je povinen odevzdat hostovi prostory vyhrazené k ubytování ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním.
- Host je povinen užívat řádně prostory vyhrazené pro jeho ubytování. Bez souhlasu ubytovatele nesmí v těchto prostorech provádět žádné změny (např. stěhovat vybavení).
- Host má právo se ubytovat na základě objednaného ubytování nejdříve od 15.00 hodin a nejpozději do 18.00 hodin daného dne. Ubytovatel do dané doby rezervuje pokoj pro hosta, není-li dohodnuto jinak.
- Není-li ubytovací doba sjednaná předem jinak, hst uvolní pokoj nejpozději do desáté hodiny daného dne. Jestli tak host neučiní ve stanovené lhůtě, může mu ubytovatel účtovat pobyt i za následující den.
- Poslední den pobytu host opustí pokoj nejpozději do 10. hodiny, aby ubytovatel mohl včas připravit ubytovací prostory pro nové hosty.
- Host, který se ubytuje před 6. hodinou ranní, uhradí cenu ubytování za celou předcházející noc.
- V době od 22.00 do 7.00hodin host udržuje noční klid.
- Požádá- li host o prodloužení ubytování a ubytovatel má možnost mu vyhovět, může mu nabídnout i jiný pokoj, než ve kterém byl původně ubytován.
- Hosti můžou přijímat návštěvy (na delší dobu) v penzionu pouze se souhlasem ubytovatele v době od 8.00 do 22.00 hodin.
- Host nesmí bez souhlasu majitele mít v penzionu žádné zvíře.
- V penzionu mohou být ubytovány pouze osoby, které nejsou postiženy infekčními nemocemi.
- Host zajistí při onemocnění nebo zranění hosta přivolání lékařské pomoci, případně převoz do nemocnice.
- Host nesmí používat v pokoji vlastní elektrické spotřebiče s výjimkou těch, které slouží osobní hygieně, tj. holících strojků, masážních strojků, vysoušečů vlasů a podobně. Host může používat také spotřebiče s malým příkonem, sloužící osobní potřebě, tj. notebooky, tiskárny, nabíječky k videokamerám, mobilním telefonům a podobně.
- Host při odchodu z pokoje uzavře okna a vodovodní kohoutky, vypne elektrické přístroje, potom uzamkne a klíč předá ubytovateli.
- Z bezpečnostních důvodů není povoleno ponechávat děti do deseti let v pokoji a ostatních společenských prostorách penzionu bez dozoru dospělých.
- Za škody způsobené na majetku ubytovatele odpovídá host podle platných předpisů a je povinen způsobenou škodu uhradit ubytovateli v hotovosti na místě.
- Při ztrátě klíčů zaplatí host škodu způsobenou ubytovateli ve výši 1500 Kč.
- Ubytovatel odpovídá za škody, které způsobí hostům na jejich věcech.
- Host může odstoupit od smlouvy před uplynutím dohodnuté doby. Újmu ubytovateli musí uhradit pouze v případě, když ji nemohl ubytovatel zabránit.
- Ubytovatel může před uplynutím dohodnuté doby odstoupit od smlouvy, když host v penzionu i přes upozornění hrubě porušuje dobré mravy, nebo jinak hrubě porušuje ustanovení ubytovacího řádu.
- Za ubytování a služby s ním spojené je host povinen zaplatit ceny v souladu s platným ceníkem ubytovatele. Při rezervaci ubytování může ubytovatel požadovat zaplacení zálohy. Tato záloha nemusí být hostu vrácena, když zruší rezervaci tak, že tím způsobí ubytovateli škodu.
- Kouření není v budově penzionu dovoleno. Kouření na pokojích je zakázáno.
- V zimním období je host povinen dbát opatrnosti při pohybu v okolí budovy penzionu z hlediska nebezpečí úrazu padajícím zmrzlým sněhem, nebo rampouchy a z hlediska možnosti úrazu na náledí. Vozidla musí parkovat tak, aby je padající sníh a rampouchy nemohly poškodit. Při čištění parkoviště penzionu jsou majitelé aut, ubytovaní v penzionu, povinni respektovat pokyny správce k přeparkování na obecní parkoviště.
- Případné stížnosti a návrhy na zlepšení služeb přijímá ubytovatel, tj. majitel nebo správce penzionu.